Voor alle volgers, partners en collega's!

Bedankt voor 2016

Bedankt voor het afgelopen jaar. Wat was 2016 in veel opzichten weer leerzaam, inspirerend en waardevol. Door u. En met u. En voor u.   

Bedankt volgers

Op de eerste plaats willen we iedereen bedanken die ons volgt, via social media, via onze nieuwsbrieven of anderszins. Mevrouw Vossenberg en meneer Bourquin voorop, die we regelmatig op Facebook voorbij zagen komen. Het zijn de interesse en de reacties van onze volgers die Thuiscomfort levendig maken en houden, ons scherp houden en ons denken de juiste kant opsturen. Vooral op gevoelige onderwerpen als dementie en de Wmo hebben we weer veel geleerd, afgelopen jaar. Door uw steun, maar vooral ook door uw kritische noten. Waarvoor dank!

Bedankt specialisten

Maar er zijn veel meer mensen die we willen bedanken voor het afgelopen jaar. Zoals de Thuiscomfort-specialisten die ons gevoed hebben met ideeën en kennis, onze berichten deelden en het Thuiscomfort-gedachtengoed lokaal uitdroegen. Met een aantal partners mochten we in nauwe samenwerking verhalen schrijven, over het plaatsen van de inloopdouche in 1 dag bijvoorbeeld. Over de scootmobielstalling. Of over mantelzorgwoningen. We zijn dankbaar voor uw betrokkenheid en hopen dat uw enthousiasme in 2017 weer net zo aanstekelijk werkt.

Dubbel bedankt Hoekwater!

Haast traditioneel gaat er op dit vlak extra veel dank uit naar meneer Sparnaaij van P. Hoekwater B.V. in Aalsmeer, die vrijwel dagelijks op social media onze ambassadeur is! Super!

Bedankt leveranciers

Dank aan onze leveranciers voor de prachtige oplossingen die we mogen tonen op ons platform. Er komt steeds meer hoogwaardige keuze op de markt van zorg & wonen, mede dankzij u! Ook bedankt voor de campagnes die we samen mochten voeren, zoals de Smart Home Tour die na 31 december 2016 ophoudt te bestaan en in 2017 hopelijk een vervolg krijgt.

Bedankt Uneto-VNI en OTIB

Intense dank gaat uit naar Uneto-VNI en OTIB voor de wijze waarop we samen mogen optrekken in de Comfortabel Wonen-tour, die in 2017 vervolgd wordt. In één adem willen we hier de leveranciers bedanken die aan deze tour meewerken. En dank aan alle Technische Unie-collega’s die de tour ondersteunen: Robert Sjoerds, Henk ter Burg en natuurlijk alle collega’s van de verkoopkantoren.

Bedankt Technische Unie-collega’s

We danken ook graag alle ándere betrokken collega’s van Technische Unie, zowel uit Amstelveen als op de verkoopkantoren. Veel dank voor het meedenken, het organiseren van regionale Comfortabel Wonen-avonden en beurzen met en voor onze partners, de redactionele samenwerking en voor de moral support. Ook op social media mogen we ons verheugen in een steeds groter worden groep collegiale volgers, wat we uiteraard zeer op prijs stellen.

Inhoudelijk zijn vooral de zorgspecialisten van Technische Unie belangrijk voor ons geweest. Maar ook andere enthousiaste collega’s deelden onze berichten, organiseerden beurzen met hun klanten, maakten marketingmaterialen op, plaatsten advertenties in lokale kranten, deelden hun kennis in blogs of vlogs en hingen de Thuiscomfort-vlag uit. In Tilburg zelfs letterlijk!

Op uitnodiging van de collega’s uit Den Bosch mochten we in Duitsland uit eerste hand vernemen hoe de producten van Hewi tot stand komen.

Bedankt bureaus en partners

Dank verder aan de bureaus waarmee we mochten samenwerken, waardoor een professionele uitstraling van Thuiscomfort gewaarborgd is. En dank aan al onze partners, zowel vanuit de overheid als commercie, Smart Homes voorop – die weer een prachtige Beurs Domotica & Slim Wonen organiseerde met ons als mediapartner.

Dankbaar voor elke like of telefoontje

Hebben we daarmee iedereen bedankt waarmee we in 2016 contact hebben gehad, of prettig hebben samengewerkt? Waarschijnlijk niet. We zijn in de gelukkige omstandigheid dat we vele supporters, ambassadeurs en partners hebben om op te bouwen. Ons netwerkt groeit met de dag!

Mocht u hierboven niet genoemd zijn, weet dan: elke Facebook-like. Elk mailtje. Elk enthousiast telefoontje. En elke consument die via ons aan een passende oplossing geholpen is. Het bezorgt ons een goede dag. Ook al waren er in 2016 vele verdrietige verhalen die ons bereikten, van mensen die in moeilijke situaties verkeren of die op zoek waren naar mogelijkheden voor een passende aanpassing van hun woonsituatie. We zijn geraakt door uw verhalen, raken enthousiast van uw enthousiasme, en zijn dankbaar voor iedereen die we mochten helpen, rechtstreeks of via ons netwerk.

Op naar een prachtig 2017!

Thema's

Blijf op de hoogte met Thuiscomfort

Schrijf u nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief