Om Thuiscomfort optimaal te laten functioneren, zijn er enkele spelregels opgesteld waaraan een installateur, showroomhouder, klusbedrijf of aannemer moet voldoen als partner van Thuiscomfort.
Algemeen
- Deelnemers zijn actief op het gebied van wonen
- Deelnemers bedienen de consumentenmarkt
- Deelnemers zijn klant van Technische Unie
- Het lokale verkoopkantoor van Technische Unie is uw aanspreekpunt voor Thuiscomfort en controleert of deelnemende partijen zich houden aan de voorwaarden
Leadopvolging
- Ontvangen aanvragen worden door de deelnemers binnen 2 werkdagen opgevolgd. Dit betekent dat binnen deze periode contact moet zijn gezocht met een consument die zijn/haar wensenlijst doorstuurt of zich op andere wijze bij u meldt via Thuiscomfort.
- Ontvangen leads worden opgevolgd via uw lokale verkoopkantoor van Technische Unie.
- Bent u zelf niet in staat een aanvraag (geheel) te behandelen, vanwege uw bezetting of omdat deze buiten uw specialisme of regio ligt, dan verwijst u deze klant voor dit deel door naar een andere Thuiscomfort-partner.
- Indien u hier niet aan kunt voldoen, meldt u dat direct via [email protected].
Klachtenafhandeling
- Deelnemers zorgen voor een goede, pro-actieve afhandeling van klachten
- Bij meerdere klachten of onjuiste leadopvolging ontvangen deelnemers eerst een waarschuwing. Bij herhaaldelijke overtreding kunt u van Thuiscomfort verwijderd worden.
Partnerprofiel
- Deelnemers zorgen er voor dat hun profiel op thuiscomfort.nl actueel is en naar waarheid is ingevuld.
Vermelding op website
- Deelnemers zijn verpllicht om op hun eigen website kenbaar te maken dat zij partner zijn van Thuiscomfort. Dit kan op een van de volgende manieren:
1) door het voeren van het Thuiscomfort-partnerlogo met een link naar http://www.thuiscomfort.nl
2) via een tekstuele beschrijving (wij zijn partner van Thuiscomfort) en link naar http://www.thuiscomfort.nl
Thuiscomfort-logo
- Deelnemers van Thuiscomfort kunnen dit kenbaar maken door het voeren van een Thuiscomfort-logo op bijvoorbeeld website, bus, folder, showroom of briefpapier
- Alleen deelnemers met een actief profiel op thuiscomfort.nl, mogen een Thuiscomfort partner-logo voeren
Uitsluiting als deelnemer
- Deelnemers die op welke manier dan ook handelen in strijd met het belang van Thuiscomfort en/of initiatiefnemer Technische Unie, kunnen te allen tijde zonder opgaaf van reden van het platform worden verwijderd
- Het staat Technische Unie vrij om de spelregels van Thuiscomfort in de loop der tijd te wijzigen