Heeft u via Thuiscomfort een contactverzoek gestuurd naar een vakspecialist? Dan neemt de specialist zo spoedig contact met u op. De specialist neemt telefonisch uw wensen met u door of maakt een afspraak om bij u thuis langs te komen. Betrek in overleg met uw installateur eventueel ook een ergotherapeut. Deze kan u adviseren welke aanpassingen het beste passen bij uw beperkingen. U heeft vanuit de WMO recht op 10 uur ergotherapie.
Vervolg
Zodra uw eisen en wensen in kaart zijn gebracht, spreekt de specialist met u af wanneer u een offerte mag verwachten en op welke wijze het nu verder gaat. Zet uw vragen vooraf op papier. Dan weet u zeker dat u al uw vragen heeft gesteld, voordat de specialist met uw offerte aan de slag gaat.
Vraag om duidelijkheid
Van uw vakman mag u duidelijkheid verwachten. Vindt u het advies of de afspraken niet helder. Vraag dan om een toelichting. Vraag bij eventuele mondelinge beloften om een schriftelijk te bevestigen. Spreek ook een uiterste datum af waarop u de offerte kan verwachten. Zo voorkomt u problemen achteraf.
Ontevreden?
Reageert een specialist die u via Thuiscomfort heeft gevonden niet binnen de termijn van twee dagen? Of vindt u dat u niet goed bent behandeld? Laat ons dit dan alstublieft weten.
